14 Ağustos 2017 Pazartesi

ŞEHİTLERLE İLGİLİ EN GÜZEL SÖZLER

ŞEHİTLERLE İLGİLİ EN GÜZEL SÖZLER


Şehit mi düştü asker? Cennet koktu da her yer.
Şehidin anası çekmesin acı derdi varsa buIunmaIı. İIacı Şehidin anası oIur baş tacı şehit anasına evIat oImaIı.
Kurşun oruç bozmaz şehidim. Sen bugün ALLAH katında iftara davetIisin!
NasıI öIdü dedim nasıI ben ona, MehmetIer öImez, ŞehitIer öImez. ÖIdü deniImezmiş şehit oIana MehmetIer öImez, ŞehitIer öImez.
NasıIsın diye sorma, üIkem gibiyim işte, bir yanım kan, bir yanım gözyaşı.
Senin kanınIa yoğruIdu bu kutsaI toprakIar senin kanınIa yeşerdi nefes aIdığımız bu ağaçIar gözün arkada kaImasın, ey şehidim!
KoItuğa yan geIip yatanIara ceset! Vatan uğrunda can verip yatanIara şehit denir!
Git evIadım yıIIarca ben oğuIsuz kaIayım. Şu yaraIı bağrıma kara taşIar çaIayım. Hadi yavrum hadi git ya gazi oI ya şehit
DağIarın tepesine, eşkiyanın aInına, kızIarın kaIbine öIümsüz Mehmetçik yazacağım.
Ard arda diziIi ay yıIdızIı bayrakIara bürünmüş, hayatının baharında soIduruImuş, kefenIerine kan buIaştırıImış cennet bekçiIeri, uğurIanıyor anaIarının feryatIarıyIa mekanIarın en yücesine
Bizim dirimiz ASKER, öIümüz ŞEHİT’tir. Sizin diriniz KALLEŞ, öIünüz LEŞ’tir..
Kaç çocuk yapmak Iazım şimdi? Kaçı erkek kaçı kız oIsun? KızIarın kaçı tecavüze uğrasın sussun? ErkekIerin kaçı şehit oIsunda vatan sağ oIsun?
Ah be AnadoIu. Şimdi her köşen ağIayan ANA’doIu.
Dün gece derin bir uykuya daIdım, çok güzeI bi rüyayIa sabah uyandım. Sen ise vatan derdindeymişsin MEHMEDİM şehit oImuşsun çok utandım..
Vatan için öImekse kaderim, böyIe kaderin eIIerinden öperim.  (Mehmet Akif Ersoy)
Biz korkak değiIiz ki sakIanaIım, biz çakaI değiIiz ki kaçaIım, biz kahpe değiIiz ki sırtından vuraIım. Biz TÜRK’üz Kardeşim.
Vatan için yaşayıp öIdünüz; siz toprağa değiI, kaIpIere gömüIdünüz.
Konuyorsa daIına böIücü Ieş kargaIarı: DaI kesiIsin. BöIücüIer şehre kadar iniyorsa dağdan: YoI kesiIsin. Eğer ki askerime kurşun sıkıyorsa: KoI kesiIsin. Bu vatana ihanet eden baş ise: Baş kesiIsin.
Sahipsiz vatanın batması haktır sen sahip oIursan bu vatan batmayacaktır.
24 Şehit daha 24 çift göz daha kapandı hayata. 24 ananın daha hıçkırıkIarı karıştı toprağa. 24 baba daha ağIadı evIadının musaIIa taşı etrafında.  Biz rahat uyuyaIım diye 24 vatan evIadı ebediyen uyudu.
Kan dökmeyi seven bir miIIet değiIiz, ancak söz konusu vatan ise dünyanın şah damarını keseriz.
20 yaşında gencecik deIikanIıIar şehit oImuş kime ne? FatmagüI’ün suçunu düşünmek varken şehidimin suçu kime ne? Adını şehit koysak ne fark eder?
Eğer vatan zenginin gezdiği, fakirin yattığı yer ise vatan sağ oImasın.
Vatanımız için şehit oImuş askerim. MiIIetçe ağIıyoruz acımız çok derin. BitmeIi bu terör içimiz oImaIı serin. ŞehitIer öImez vatan böIünmez.
Türk bayrağı o kadar asiIdir ki Amerikan bayrakIı şortIar gibi kimsenin götünde göremezsiniz.
Dağda 3-5 koyun sürüsü. Tutturmuş bir kürdistan türküsü. EIine aImış bayrak diye bir masa örtüsü. Satsan beş para etmez ne dirisi ne öIüsü. Sen soyu soysuz toprak senin neyine. İte itIik yapıp kafa tutma beyine. AnIasa dediğimi sokaktaki köpek ağIar haIine !
Herkes gönIünü ferah tutsun, bir kurtuIuş savaşı daha kaIdırır bu üIke.
Gene hangi dua’yı okudun anne. VuruIduğum yerde güneş açtı. Yine mi ağIıyorsun anne? Cennetime yağmur yağdı.
Ey şehid oğIu şehid, isteme benden makber, Sana ağuşunu açmış duruyor Peygamber.
Boşuna dememişIer SATAN SAĞ OLDUKÇA VATAN SAĞ OLMAZ diye. Bitmeyecek değiI mi? Hiç sonu geImeyecek! Yeter artık bu vatan şehit vermek istemiyor!
Yetmiş miIyon güI daIı. Bu yurt Türk’ün öz maIı, yine Türk’ün kaImaIı, diyen yiğit diIIeriyiz.
Her boka bir gecede yasa çıkaran akp bırak 4+4’ü, türbanı, imam hatibi sen şehitIerine bak ve bu gecede bir yasa çıkar ve o köpekIeri mecIisten çıkar.
BayrakIarı bayrak yapan üstündeki kandır. Toprak, eğer uğruna öIen varsa vatandır!
Şahsınıza fenaIık eden bir düşmanı affediniz. Lakin vatanınıza, miIIetinize fenaIık eden bir kimseyi asIa affetmeyiniz. [Hz. AIi]
Sen sosyete oğIusun, incitme yazıktır ananı. Ver 30 bini, fakir kurtarsın vatanı.
Sizin dediğiniz ”Vatan” dağda başIayıp çöpIükte biter. Bizim biIdiğimiz ”Vatan” yürekte başIayıp ”ŞEHADETLE” biter!
Savaşı zenginIer çıkarır, yoksuIIar öIür. Jean PauI Sartre
AskerIikten korkuyorsan 30.000 tI vermek yerine 10.000 tI ver cinsiyetini değiştir, 20.000 tI cebinde kaIsın, nasıIsa her türIü adam değiIsin.
Bu Vatan’ın ekmeğini yediğimiz gibi, uğruna kurşun yemesini de biIiriz!
Bu vatanın ekmeğini yiyip ihanet edenIer, eIbet bir gün ekmek yedikIeri yerden kurşunda yerIer.
Babam biIe oIsa karşımda duran, önce vatan sonra vatan!
Utanıyorum şehidim, utanıyorum, yemekten, içmekten, senin annen ağIarken güImekten utanıyorum! Sanma ki; unutuyor, unutturuyoruz. UnutanIarı barındırmaktan utanıyorum. SEN; vatan için bizim için şehit oIurken, seni görmezden geIenIerden utanıyorum.
Bir eIimde siIah, birinde Kuran. GeIdi diyorIar bak şehitIik sıran!
Feriha varken bunu düşünmek niye? Ana karnında bir sabi pusu yemiş kimin umrunda? Hadi hep birIikte KurtIar Vadisi Pusu seyretmeye. EvIadını 20’sinde kaybeden ananın acısı kimin umurunda? CemiIe’nin acısını düşünsene. AsıI yetenek vatana can vermek için canından vazgeçmek iken bırak bu edebiyatı AcunIa Yetenek Sizsiniz Türkiye…

Manalı Sözler 2017

Gönül kime söz vermişse, aşk onda muhteşemdir.
Sıcak bir gülüş bir buz dağını eritebilir.
Hayatı müsvedde yaşamayın. Temize çekmeye vaktiniz olmayabilir.
İyi dostu olanın aynaya gereksinimi yoktur.
İyi dost, iyi günde çağrıldığında, kötü günde ise çağrı
lmadan gelendir.
Hayatta her şey ol, ama alternatif asla!
Geç yağan yağmurlar, hayat vermez kurumuş çiçeklere.
Bütün renkler aynı hızda kirleniyordu. Birinciliği beyaza verdiler.
Dalından düşen yaprak, rüzgarın oyuncağı olurmuş!
Mutsuz olmak için, herkesi memnun etmeye çalışmak yeter.
Herkes senin nasıl göründüğünü bilir, ama çok az insan nasıl olduğunu hisseder.
Gönüldeki gönülde olsa ne yazar, yanında olmadıktan olamadıktan sonra.
Hiç bir sevap mutlu etmedi beni, seninle girdiğim günahlar kadar!
Şunu unutmayın ki, sizler unutamadıklarınızın çoktan unuttuklarısınız!
Yumurta bile kıramayan kızla evleneceksin. Düşünsene yumurtayı kıramayan, kocasını hiç kıramaz. 
Düşüncenin üstesinden gelemeyen, düşünenin üstesinden gelmeye çalışır.
Önemli olan; hayatta ‘en çok şeye sahip olmak’ değil ‘en az şeye ihtiyaç duymaktır!’
İnsanı yaşatan hayaller, öldüren ise gerçeklerdir.
En sevdiklerimizden yara alıp, acısını bizi en çok sevenlerden çıkardık. Hata yaptık!
Sonra anladım ki vazgeçilmeyen değil de, vazgeçmeyen vardır.
Eğer sizi üzen kişilere hala selam verebiliyorsanız, bu vicdanınızın sadakasıdır.
İnsanların mutlulukları ya da mutsuzlukları, kaderin olduğu kadar da karakterlerinin eseridir.
Gülümsüyorum. Çünkü: biliyorum ki gülümsemek; dostlarıma karşı sunduğum en iyi ikram, düşmanlarıma karşıda en asil darbedir!
Gülü gülene, sevgiyi bilene, kalbini de taşıyabilene ver.
Kimle gezdıgıne, kimle arkadaşlık ettiğinize dikkat edin. Çünkü; bülbül güle, karga çöplüge götür.
Bıraktığında sana acı verecek kadar hiçbir şeyi sahiplenme.
Kendinizi başkalarına anlatma çabasına girmenize gerek yok. Herkes kimliğini cebinde, kişiliğini benliğinde taşır.
Yaprak ağaçtan, gül dalından, sevgi ise kalpten kopunca kurur.
Senin için ölürüm dedi, benim için zaten öldün dedim.
Her şey küçük doğup zamanla büyür, aşk hariç.
Hayat, her gidenin ardından koşmaya değmez bilmelisin. Sen gelecek olanları bekle, gidecek varsa bırak gitsin.
Kalp bir ev değildir ki herkes için ayrı bir odası olsun.
Cömertlik Olmayınca Malın, Vefa Olmayınca Arkadaşlığın, Karşılıklı Olmayınca Aşkın Bir ‘HAYRl’ Olmaz.
Nefes alıyorsan umut var demektir ama nokta koyulduktan sonra ‘belki’ demek umut değil çaresizliktir.
Can acısı çabuk geçer de, gönül acısı ağır gelir insana. El acısı çabuk unutulur da, dil acısı uzun süre canını yakar insanın.
Sen değerinle ve düşüncenle, iki aleme de bedelsin, ama ne yapayım ki kendi değerini bilmiyorsun.(Hz Mevlana)
Boşver takma karaktersizleri, bırak kendi yalanlarıyla kalsınlar. Sen onlar gibi basitleşme sakın, yaptıklarından utansınlar.
Başkalarının kusurunu kapatmada gece gibi ol.
Uçmaya uçmakla başlayamazsınız.
Bazı insanlar kafalarıyla hissederler ve kalpleriyle düşünürler.
Arkadan konuşmak yalnız ahlaksızlık değil, korkaklıktır da.
Samimiyeti Yitirmek Gücünü Yitirmektir ( BOVEE )
Samimiyetin Dili yoktur O Gözlerden Anlaşılır ( Atatürk )
Az samimiyet tehlikeli çok samimiyet çok tehlikelidir ( Oscar wilde )
Pek Az Kimse yaşlanmasını Bilir ( La Rochefoucauld )
Eğlence, gençlikte günah, Yaşılıkta Çılgınlıktır ( SamueL DanieL )
Kalbin yaşı yoktur ( Eugene lonesco )
Yaş da Sevgi gibidir Saklanmaz ( Thomas Dekker )
Kendi Kendini Yenmek Zaferin En Büyüğüdür ( EFLATUN )
Çok yalan Söyleyenin Ettiği yeminde Çok olur ( Alfieri )
yemine Bakıp insana inanma, insana Bakıp yemine inan ( Aeskhylos )
Zaman, Tutsaklar için yaratılmıştır ( Franklin )
işin içine Çok Aşcı Girdimi Çorbanın tadı Tuzu Kalmaz… ( ingiliz Ata sözü )
Yolculuk Ederken Gözlerini Yanına ALmayı Unutma ( A. B. ALcott )
Başka ülkeleri Nekadar Çok görürsem, kendi üLkemi Okadar Çok Severim ( MME. De STAEL )
Zenginlik insanı Ya Destekler yda Yönetir ( Horatius )
Bir insanın Gerçek Zenginliği, Onun Bu Dünyada yaptığı iyiliklerdir ( HZ. MUHAMMED )
Unutma ellerini Rabbine açabiliyorsan anla ki O seni dinliyor, çünkü O Rabbin öyle bir Rab ki, kabul etmeyeceği duanın ellerini semaya açtırmaz.
Allah rızkı insanlığa yetesiye verir, fakat insanlar onu adil paylaşmadığı için açlık baş gösterir.
Bitti dediği anda yeniden başlarmış insan. Başka yerde başka şekilde başka hayatlarla: mutsuz, tedirgin ama yeniden… Ve bitti dediğinde durduğu zannettiği her şey; yeniden yepyeni güzellikler için çarpmaya devam edermiş, yani nefes alıyorsa insan umut var demekmiş…
Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevdada boğulur.
Dost dediğin düştüğünde yanında olan değil kalkman için el uzatandır…
Aşırı yüz bulan ve her dediğini yaptıran ask usandırır.
Kadın kasa gibidir, şifresi bilinmeden açılmaz.
Birileri arkanızdan konuşuyorsa, onlardan öndesiniz demektir.
Arkadan konuşmak yalnız ahlaksızlık değil, korkaklıktır da.
Yaşamak dünyada en nadir şeydir. İnsanların büyük çoğunluğu var oluyorlar, hepsi bu.
Ne kazandık bu kadar bakmak ile leyleğin ömrü geçer laklak ile.
Sadece el-ele – tutuştuk. Ve ben tutuştum.
İnsanlar eğlenebildikleriyle arkadaş olurlar, anlatabildikleriyle dost, ağlayabildikleriyle kardeş.
İnsan Allah’a kalıbıyla değil, kalbiyle ibadet eder.


Esrarlı Sözler , Esrarlı Laflar , Esrarlı Cümleler

Esrarlı Sözler , Esrarlı Laflar , Esrarlı Sözler Damar , Serseri Esrarlı Sözler , Esrarlı Sözler 2016 , Esrarkeş Sözler, Esrarlı Sözler Facebook, Esrarlı Sokak Sözleri , Esrarlı Sözler Yeni.




Bizim Dünyamız’da Yer Çekimi Denen Bir Olay Var
Ne Zaman Mutluluktan Uçmak istesek
Yerin Dibine Girdik..




Show yapma Bana Laan ..
Ederin Ney ki Giderin Koysun !
Panzehir olsa Aşk'ın
Folyo Üzerindeki Esrar Kadar Kafa Yaparsın..




Bakışlarınla Aklımı Almaya Kalkma Be Kadın..
Bir Dokunuşumla Iflahını Keserim Senin..




Aklının Almadığı Hayallerle Değil
Kafanın Basmadığı Gerçeklerle Yaşıyorum..




Siz Oynayın Şişe Çevirmece
Bizse Sigara Döndürmece
Sizde 3 Doğru 1 Cesaret
Bizde 2 Duman
Gerisini Sen Hayal Et..




İyi Olan Değil Güzelim
iyi Oynayanın Tek Kazandığı Yer Burası..




Yüzümdeki Gülücükleri Kaybettiğim Gün
Zafer Sizindir..




Bu Devirde Sevdiğin için Dağları Delsen
Deli Der çeker Gider..




Ekmeğini çöpten çıkaran insanlardan
iğrenen Halkım
Para için Soyunanlara Alkış Tutuyorlar..




Rakı içen Adam Kalitelidir Dostum
Beyaz Peynire Alışmış Bir Kere
Kaşarlarla işi Olmaz..




O iş Öyle Değil Kardeş
Düşman Kör Nişacıdır’da
Dost Bilir Nerden Vuracağını..




Haramlar Sana Tatlı Geliyorsa
Allah Sana Helallerin Tadını Tattırmaz..




Bizde Kaçan Kovalanmaz
Gelen Ağırlanır ,
Giden Uğurlanır..




Gayrimeşhur Yolundaysan
Faili Meşhul Gitmeyeceksin
Boş Kovalayanı Boş Koyarlar..




Sosyete Ayaklarına Yatıpta
by filan Deme Bana
Allaha Emanet Ol De Yeter Bana..




Sessiz Sessiz Ağlar Ya insan ,
Kimseler Duymasın Diye
Allah Duyar ,
Allah Görür ,
Allah Bilir..




Dün Gece Yine Aklıma Geldin Ansızın
Önce ölümü , Sonra Sensizlik Geldi Aklıma
Hiç Bir Farkı Yoktu Birbirinden
Ölüm Sensizlikse
Sensizlik Zaten Ölümdü..




Alem öpüşmeyi Aşk sanıyor
Bizler Gözlerine Bakmaya Kıyamazken..




Ya Olmasın Ayrılık Denen Bu illet
Ya’da Sevmesini Bilsin Artık Bu Millet..




Sevdiğin Kadına Sahip çıkamıyorsan
Cinsiyetini Değiştir’de Sana Sahip çıksınlar..




En Güzel Cinayetlerimi
Geçmişimi Öldürürken işledim,
Bazıları Katil Damgasını Geçirsede
Rabbim Biliyor Benimkisi
Nefs’i Müdafa..




Kibriklerini Sayabilecek Kadar Deliydi Bu Hayat
Beni Unut , Bunu Unutma..




Herkesler’de Bir Yaşam Bir Yaşam
Bizdeki Yaşam Farklıdır Paşam..




Zehir Olduğunu Bile Bile çekiyorsam Dumanı Ciğerlerime
Bilki Ölmesi Gereken Biri Var içimde..




Şekerler Attım Yollarına
Patlaya Patlaya Gel Kollarıma..




Heyy insanlarrr
Sizler Sadece Adımızı Biliyorsunuz
Hayat Hikayemizi Değil..




Sigara içerken Senin Gördüğün Tek Şey
çıkan Dumanlar ,
O Dumanda Ne Hayallerim Var..




Bu Dünyada Sadece Bir Kupa Kızında
Kalp Var
O da Kendisini Kumarda Harcıyor..




Sayfamız’da Esrarlı Sözler , Esrarkeş Sözler
Esrarlı Güzel Sözler ve Yazıları Yer Almaktadır..




Öyle Yoksul Yoksul Durduğumuza Aldanmayın
Bizim’de çok şeyimiz var
Çarşafa Sarılmış Umutlarımız
Tütün Eklenmiş Yarınlarımız
Cigara Kokan Sevdalarımız..




Bir gün Pişman Olursan
Bu Kadar şeye Rağmen Yine Gel
Derdini Dinlerim Ama
Derman Olmam..




Hayat Canımı çok Acıtıyor Anne
şu insanlara Seslen Bir şey Söyle
Bir Avuç içi Kadar Gülüşlerim Var
Ona’da Göz Dikiyorlar..




Ben Küfür Etmeyi Bilmem
Hakedene Susarım
O Anlar Zaten..




500 Liralık Eroine ,
10 Liralık Esrar'a ,
20 Liralık Şeker'e ,
50 Liralık Taş'a ,
Hatta Biraz Düşüp Baliye ,
Tinere , Boş Bir Sigaraya Bile Baglarsın Yaşamını..
ilginçtir ki Ya Aciz Olursun Ya Trip Yaşarsın .
Ya Biraz Durulursun Yada Yavaş Yavaş Patlarsın ..
Zaman Durur Gibi Olur ,
Dertlerini Hatırlayamazsın .
Lakin Hepsinin Kafası Farklı Olsa’da
Hepsin’de Tek Birşey Ararsın ,
MUTLULUK




Kanlı Gözlerimle
Duman Altı Olmuş Memleketi izlerim
Gençliğimi Bitirdiniz Hani Nerede Ümitler..




Çok Hoşuna Gidiyorsa Hayallerim
Geç Karşıma Otur Beraber Gülelim..




Ne Ekimli
Ne Kasımlı
Aralıksız Sevdim Ben Seni..




Sen Kurduğum Düşlere Kefil Olsaydın
Mutluluğumuza Haciz Gelmezdi..




Cezası İDAM olan bir mahkuma
SABRET demek kadar saçmaydı 

HOŞÇAKAL diyişi
Doladı boynuma ipleri gelişi
Vurdu sandalyeme
ASTI gidişi
Şimdi sen istediğin kadar AF çıkar Sevqili
Öteki dünyadan TAHLİYE etmezler kimseyi..




Düşme Ansızın Aklıma
Sen Bana Gelince
Ben Kendime Gelemiyorum..




Gün Gelir Sende Benim
Umrumda Olmassın..




Sigarayı Yarıda Söndürüp Tekrar Yakanlar Bilir
Hiç Birşey ilki Kadar Tat Vermez..




Herkes Kaybettiği Kadar içecekse Eğer
O Masadan En Son Ben Kalkarım..




Bir Adamın Gönlüne Düştüğün Anda
Ya Helali Olacaksın Ya Vebali..




Bizden Hızlısı Mezarda Diyenler
Hızından Şüphemiz Yok
çocuklar Koşmayı Sever..




Akıllı Ol Matmazel
Bu Sayfanın Alayı Müptezel..




Sizler Sokaklarda Kedi Köpek Kovalarken
Biz Kovanın Başında Hayallerimizi Yaşıyorduk..




Sevdiklerimi Elimden Alanlara
Kolumuza Jilet Attıranlara
Kadeh şişelerini Elimize Tutuşturanlara
isyanım Allah’a Değil
Bütün Allahsızlara..




Evren Yaşamaya Başladığından Beri
Saçma Detaylara Takılıp Düşer Bayanlar Bilirsin
Benim Takılıp Düştüğüm Detayda Sensin..




Duman Kadar Keyif Veren insanlar
Her şekilde Olur..
gsozler.blogspot.com




Mutluluğa çıkan Yollar’da
Götünüz Başınız Ayrı Oynamasın..




Giden Cigara Değildi
Bende Dönmesini Beklemedim..




Tedavisi mümkün olmayan
şizofren bir aşktı benimkisi..

Hangi doktora gittiysem Ayrılık Yazdı Reçeteme
Ve ekledi
Her gün ölünecek..!




Beni Mutlu Edenler Hep Yasa Dışı
Sevdiğim Herkesi Kaybettim
Sardıklarımı çekiyorum ciğerlerime..




Esrarlı Gözler
Sadece Sevdiğini Özler..




Sürdüğün Rujdan Daha Kırmızıysa Gözlerim
Kusura Bakma Bebeğim
Ben Senden Daha Güzelim..




Sen Beni Sevmekte Acele Et
Şeytanın Götü Yiyorsa Gelip Karışsın..




Göklerde Kaybolan Yıldızım
Gece Uyurken Yakan Sızım
Mutlu Değilsin iyi Biliyorum ama
Olmasın Bir Gün Benim Amansızım..




Bakmayın Küllüğümün Dolu Olduğuna
Ben Sigara Kullanmıyorum
Hatıraları Söndürüyorum..




Denk Geldiğin’de Bir Bak Gözlerime
Hiç Benziyormu Eskisine..




Kafam Boşken Gülücükler Bekleme Güzelim
Bizde Hayat Kafa Doluyken Başlar..




Canı Yanan Sabretsin
Can Yakan
Canının Yanacağı Günü Beklesin..




Sana Bu Son Sözüm Sevgili
Cigara ile Başladığım Her Sözümde
Yaşlar Biriksin Senin O Kahpe Gözlerinde..

Ağır Cümleler , En Ağır Cümleler , Kısa Ağır Cümleler

Ağır Cümleler , Ağır Cümleler Kısa , Ağır Cümleler Etkili , Ağır Cümleler Etkileyici , Ağır Cümleler Facebook , Ağır Cümleler Damar , Ağır Cümleler Ağır Abi , Ağır Cümleler Sevgiliye , Ağır Cümleler Anlamlı , Ağır Cümleler Duyulmamış , En Ağır Cümleler , Ağır Cümleler Delikanlı , Ağır Cümleler Arkadaşa , Kısa ve Anlamlı Ağır Cümleler , Ağır Cümleler Resimli , Sevgiliye Yazılacak Ağır Cümleler.




Benim için Atmayan Kalbin
Ritmi Düzgün Olsa Ne Olur..




Var Git işine
Sövdürme Beni Gelmişine Geçmişine..




Kadehler Ne Kadar Günah Olsa da
Senin için Yanmaya Değerdi Be Güzelim..




Kahpeliğin Adını Delikanlı Koymuşlar..




Aldığı Maddenin Etkisiyle Caz Yapan Arkadaş
Ne Aldıysan Onu Sana Sokarım..




Yıllar Boyunca
Büyüğümüzü Küçüğümüzü Bileceğiz Diye
Kendi Yerimizi Unutmuşuz..




Hani Ben Elalemin Dilinde Kötüyüm ya
Şunu da Unutman Ekleyeyim
Kimseler Benim Gibi Sadece Gözlerinle Yetinmez..




Bana Kızmaya Hakkın Yok Senin
Sen Bana Oruspuluk Yaptıysan Eğer
Bende Sana En Ağır
Cümleler’i Yazarım..




Ben Sensizliğe çok Alıştım Ama
Sessizliğe Alışamadım..




Benim’de Güzel Rüyalarım Vardı
Ama Uykumu Kaçıran Kabuslara
Yakalanmadan Önce..




Hayallerim Ne Kadar Yıkılırsa Yıkılsın
Sorun Değil , Yine Kurarız..




İstersen Yanlış Anlaya Bilirsin Güzelim
Kapımda ki Köpek Zincirini Kırdıysa
Tekrar Getiripte Bağlamam..




Gelişine Göre Vururuz
Sıkıntı Yok..




Aynen Beni Kaybetmeyi Başardı
Ama Sihirbaz Filan Değildi
Resmen Şerefsizdi..




Biliyorsun Senin Gittiğin Yol
Yol Değildi Belediyenin Bir Suçu Yok..




Fiyatını öğrendiğim Günden Beri
Her şey Bana O Kadar Ucuz Geliyor ki
Bilmem Anlata Bildim mi..




Sevmediğin Birine
Ümit Vermek
Adilikten Başka Bir şey Değildir..




Bir Güzellik Yapıpta
Şerefli Yaşamayı Denesen..




Dansözlerinde Bir Özelliği Kalmadı Arkadaş
Etrafta Bir Sürü Kıçı Başı Ayrı Oynayan insanlar Dolu..




Hani Derler Ya Dalından Şüphe Ettiğin Acın
Gölgesinde Soluklanmayacaksın
Bende Diyorum
Dalını Boşver
Kökünden Şüpheliydim Zaten..




Her Sevenin Bir Yarası Var
Benim ki Neden Ağır ?
Ben Sevdiğim Yare Kıyamadım
Dedim Belki Yardır Acır..




Bir çektiğin Zaman S!iktiri
Plak Gibi Takılı Kalmassın
Yürümek isteyen Benimle Yürüsün Der
Yoluna Bakarsın..




İnsan Sevmek istediği Kişiyi
Olduğu Gibi Sever
Olmasını istediği Gibi Değil..




Kimlere Yoktur Eyvallahım
Kim Yanlış Yaparsa
Bende Bir Yanlış Yaparım Ona..




Beni Mutsuz Eden Milyonlarca Sebepler Var
Ama Tek Favorim Sensin..




Çocuklarınıza Zengin Olmayı Değil
Mutlu Olmanın Yollarını Öğretin
Böylece Hayatları Boyunca
Sahip Olduğu şeylerin Fiyatlarını Değil
Kıymetlerini Bilirler..




Akan Göz Yaşlarına Değecek Olan Tek İnsan
Silmek için Yanı Başında Olan insandır..




Sokak çocuğu Diye Bir şey Yoktur
Siz Sokakların çocuk Doğurduğunu
Gördünüzmü..




Gece Vakti Sessizliği Bir Yorgan Gibi
Üzerime Çektiğim Anda
Hissetmiş Olduğum
Duyguların Tarifini Bilemezsin..




Cesaret Gerektiren Yaşamaktır
Ölmek Değil..




Benim Yaşantılarım
Senin Hayallerin Bile Olamaz..




Kırıldık lan kırıldık
Sorun Olan Kırılmak Değilde
Bunu Canımdan çok Sevdiğim insanlar Yapıyorsa
Sol Yanını Hissetmiyorsun işte..




Herkes Haddini Aşmamalı ve
Aldatıcı Gururlara Kapılmamak Gerekiyor..




Bazen O Kadar çok Kırılıyorsun ki
özlediğine Utanıyorsun..





Karşımda ki Beni Üzdüğü Zamanlarda
Karşılık Veremiyorum Artık
Alışkınım Diyorum..




Olmuyorsa Zorlama Kardeşim
Bazı insanlar Unutulmayı
Özlenmekten Daha çok Hakediyor..




Gerçekten iyimi Geceler..




İnsanlar kendilerini Anlattıkları Gibi Değiller
Size Yaşattıkları Gibidirler..




Sabırsızlıkla Bekliyorum
Güleceğim Günlerde Gelecek Elbet..




Binlerce Şükürler Olsun ki
Dürüstlüğümden Kaybediyorum
Şerefsizliğimden Değil..




Gözün Arkalarda Kalmasın Güzelim
Ben de Senden Vazgeçtim..




Cesaret Bazen
Seçtiklerin Değildir
Vazgeçtiklerindir..




Yüreğin Sızlamadan
Yaşamayı Bende Öğrenmek istiyorum
Bana da öğretirmisin..




Kötülere Bir şey Olmaz Diye
Allah Cezanı Vermeyecek mi Sanıyorsun..  




Sen Daha iyilerine Layıksın Diye Bir şey Yok
Ya Öleceksin Aşkından
Ya da Defolup Gideceksin Hayatından
Böyledir Bu iş..




Hayatımda ki Bütün Gerçeklerimi
Seninle Hayaller Kurarak Kaybettim Ben..




Ben Elindekinin Değerlerini
Kaybedince Bilen Taraflardan Değilim
Değer Verdiğim için
Kaybedenlerdenim..




Yazdığım Değil
Yazmadığın Ne Kadar şeyy Varsa
Hepsi sana..





Gidenin Arkasından Beddua Etmeyin Sakın
üç küfür , Bir tükür ,
Gittiği içinde şükretmeniz Yeterli..