Duygusuz Sözler , Duygusuz Mesajlar , Duygusuz Cümleler


Duygusuz Sözler , Duygusuz Sözler Kısa , Duygusuz Sözler Anlamlı , Duygusuz Sözler Etkileyici , Duygusuz Sözler Facebook , Duygusuz Sözler Sevgiliye , Duygusuz Adam , Duygusuz insan Sözleri , Duygusuz insanlara Sözler , Duygusuz Mesajlar , Duygusuz Mesajlar Kısa , Duygusuz Mesajlar Sevgiliye , Duygusuz Mesajlar Facebook , Duygusuz Cümleler , Duygusuz Cümleler Kısa , Duygusuz Cümleler Sevgiliye , Duygusuz Cümleler Facebook , Duygusuz Sözler Kısa ve Anlamlı.

Duygusuz Sözler

Duygusuz Sözler , Duygusuz Mesajlar , Duygusuz Cümleler

Duygusuz Sözler , Duygusuz Mesajlar , Duygusuz Cümleler 

Dalıp Giden insanlar Olduk
Çayın Demine
Yağmurun Sesine..

Boş ver Annem
Onların Saçları şiirlerde Konu iken
Senin Baş Örtün Kuran’ı Kerim’de Ayet..

Aşk Dediğin
Sevipte Kayıp Etmek mi..

Güzel Günlerin Geleceği Yok
Terk Edelim Bu şehirleri..

Bitmiş Olan Umutlara inat
Bir Umuttur Yaşamak..

Umutta Vermeyin
incitmeyinde..

Güzdünleri Tebessümlü Yüzüm
Geceleri Bir Hayli Üzgün..

Her Bildiğini Konuşmak Zorunda Değilsin
Ama Her Konuştuğunu Bileceksin..

Her Gün Aynı Kişiyi Seve Bilmek
Değilmidir Marifet..

Acı çektikçe Olgunlaşırsınız diyorlar
Olgunlaşa Olgunlaşa çürüdük Bilmiyorlar..

Dostluk Unutulmayacak Kadar Özel ve
Ender insanların Yaşayacağı Bir Mutluluktur..

Anlaşmak Sevgi Değildir
Sebepsiz de Sevilir
Bazen O Kadar Küçük Bir An için
Ömür Bile Verilir..

Havanın Soğuğu üşütür ama
insanın Soğuğu incitir be Güzelim..

Boşuna Beklemeyin
iyi Gelecek insanlar Gelmiyor ki..

Herkesin Bir Eksiği Vardır
Onun ki Bendim..

Sonradan Kadın Olanı Varda
Sonradan Erkek Olanını Hiç Görmemiştim..

Bana Cahil Kimdir Diye Sorarsanız
5 Dakikalık Zevk için
Ömür Boyu Mutluluğu Tepenler Derim..

İçim Kan Ağlıyorken
Bana Gülmeyi Öğretti Hayat..

Belki Vaz Geçmişimdir
Belki de Yorulmuşumdur..

Şarkılar Ağlatmaz
Hatırlattıkları Anılar Ağlatır..

Hiç Kimse Kimsenin Yerini Alamaz
Ancak Ben istersem O Yeri Alabilir..

Bir Anlık Dalgınlığıma Gelmiş
Çok Sevdim..

Herkes Bir Yaşam Seçer
Seçtiği Yaşamın da Bedelini Öder..

Kız Dediğin Kıskandım Demez
Burnundan Getirir..

Bütün Duyguları Bilen Ama
Hiç Birini Hissetmeyen Birisi Oldum..

Zor Günler
insanlar Dostlarını Ayıklasın Diye Vardır..

Gelmeyeceğini Bildiğin Halde Beklemek
Saflık Değil Ona Aşk Derler Aşk..

Kırdıysa Sessiz Kal
Sessizliğinden Kırıldığını Halen Anlamıyorsa
Onsuz Kal..

En çok Yağmuru Severim Ben
Yağmur Darılmaz Mesela
Ne üzerine Basana
Ne de şemsiye açana
Herkese Eşit Yağar.. 

Menfaati Biten insanların
Muhabbetleri de Biter..

Her zaman Bir Sigara Daha Yakmak için
Güzel Bir Sebep Vardır..

Sayfamızda Duygusuz Sözler
Duygusuz Mesajlar Yer Almaktadır..

Öyle Bir Sev ki Beni
Ben Bile Kıskanmak istiyorum Kendimi..

Evrende ki En Büyük Ziyan
Sorgulama Yeteneğini Bitirmiş
Bir Beyindir..

Kalbim Kalbini Görmüş
Beğenmiş Ne Var Bunda..

Bunuda Yaz Hakim Bey
Duygulara Kelepçe Vurulmaz..

Seni Özledim Diyorsam
Bil Diye Değil
Gel Diye Söylüyorum
Ahmak Sevgili..

Yazmış Olduğum Bütün Bunları
Kaderden Çaldım Ben..

Başını Dizimin Üzerine Koy
Sen Rüyalarına dal
Ben ise Cennet Güzelliklerine..
Daha yeni Daha eski