Sert Sözler , Sert Cümleler , Sert Laflar , Sert Mesajlar


ÇOK SERT SOZLER

Keşke Biraz Kar Yağsada

KarDan’da Olsa Adam Görsek
Diyen Kızlar
Keşke Kaşarı Bizde Sadece Tostta Görsek..




Sevişmekten Vücudu Moraran Değil

Sevdiğini Söylerken
Yüzü Kızaran insanları Seveceksin..




Kendini Dünyalar Kadar Değerli Sananlar

NOT , Dünya Beş Para Etmiyor..




Karpuz Seçerken Verdiğimiz önemi

Sevgili seçerkende verseydik
Bu kadar Kelek insanlarla Karşılaşmazdık..




Bırakın Artık Boş Ucuz Lafları

Pahalıya Mal Olmuş Suskunluğum var
Sustuğum zaman Suratına değil
Yüreğine Vurur Cümlelerim..




Canımızı almaya gelenin canı sağolsun

Ama alamayanın canı sağolsun..




Hayal Kurmak için Değil

Hayat Kurabilmek için sevdim ben seni..




Cam Gibi Olacaksın

Seni Kıranı Keseceksin..




Yıkılan Yalnızca Hayallerimdir

Karekterim ve Kişiliğim Değil..




Boşver Dostum Mutlu Mesut Olsunlar

Birbirine Yakışır
Pezevenk ve Kaşar..




3 yanımız Denizlerle

4 Yanımız şerefsizlerle Dolu..




Ne Kadar Zor Bee Usta

için Yanarken Nasip Diyip Susmak..




Rüzgar Bize ne kadar ters yönden essede

Bizimde hayallerimiz var işte..




Aşk Acısı da neymiş

Sen hızla koşarken
Ayak Parmaklarını Sehpaya çarptınmı hiç..




Ya tut elimi bırakma

ya da s!ktir git uzatma..




Tek bir kişi ile yetinmeyi bilseydin

şuan sende çok mutluydun..




Her şey geçer diye bir şey yoktur

Alışmak ve Kabullenmek var..




Aşk Dediğin Yürek ister

Rahat Ol Yani
Senlik Bir Durum yok..




Seninde Aklında ki kişi

Yanında Değil Demi..




Beni Yokluğunla Savaştırma

O Zaman Kaybederim işte..




Eğer ki Yanlış Bir Kapıya Girmiş Anahtarsanız

Hiç Zorlamayın Orda Kırılırsınız..




- Nikah memuru sordu:

- İyi ve kötü günde, hastalıkta ve sağlıkta
karınız olarak kabul ediyormusunuz.
- Yüzüm kızarmıştı,
- Birden aklıma ilk aşkım geldi .
- Geçirdiğim o güzel günler film şeridi gibi geçti..
- Evet onu hala çok seviyordum,
- Fakat onun bana armağanı
en yakın arkadaşımla aldatmış olmasıydı.
- Nikah memuru tekrar sordu:
- Evlenmek istiyormusunuz ?
- Gözlerimden buz parçalarının döküldüğünü fark ettim
sanki beni anlıyormuş gibi
nikah memurunun da gözleri dolmuştu,
- Yüzüme bakarak yine sordu.
- Salon büyük bir sessizliğe büründü ,
herkes sevinçten ağladığımı sanıyordu
kimse bilmiyordu ilk aşkımın nikah memurum olduğunu !
Hayat işte insanın en mutlu olduğu günde bile acı çektiriyor.




Şuan Gayet iyi anlıyorum

Nefes Almak Değilmiş Yaşamak
Ateşler içerisinde Yanmak Gibi Bir şey
Böylesine Severken Ayrılmak..




Yanımda Olmasa da Olurdu

Başkasıyla Olmakta Neyin Nesiymiş..




Kim Lan O Diyemedim

Gidip O Adamı Dövemedim
O çok sevmiş olduğum insanı göremedim
çıkıp karşısına sövemedim
Ne Yapmam Gerektiğini Bilemedim
Bir Sigara Yakıp
Siktir et Geçer Diyemedim..




Bensizlik Koyarsa Bir Gün Sana

Adımı Koyarsın Oğluna..




Hiç Evlenmemiş Bir insan

Parası Olsun Rahat Ederim Diyor
Boşanmış Bir insan ise
Kalbi Olsun Aç Bile Yatarım Diyor
Demek ki
İnsanların Mutluluğun Kıymetini Bilmeleri için
Önce Başka Bir Kişi Tarafından
Mutsuz Edilmesi Gerekiyor..




Kadın Karnına Koca Bir Dünya Sığdırıyor

Siz Dünyamıza Bir Kadın Sığdıramadınız..




Herkes Seviyorum Diyor

Bu Kadar Gidenler Kim..




Aşk Abdest Gibidir

Şüpheye Düştüğün Anda Bozulur..



Dışarıya Yağmur

Yüreğime Hasret
içime Sen
Nasıl Yağıyorsunuz üçünüz birden Bir Bilsen..




Bazılarını Ölene Kadar Sevmek istersin

Ama Onlar İntihar Ederler
Diri Diri Gömmek Zorunda Bırakırlar Kendilerini..




Yanından öyle Bir Geçer ki

Sen Sadece Kokusunu içine çekersin..




Biri Sizi üzüyorsa

Mutlu Ettiği Biri Vardır Bence..




Kendine Gel

Seni Orda Bekliyorum..




Madem Gidecektin

Neden Gelecekten Bahsettin ki..




Neyin var Anlat Diyorlar

Anlatıyorum Boş ver Diyorlar..




+ Seni çok seviyorum melegim..

- Hmm
+ Çocuklarımın anası. Helalim . Biriciğim...
- Uf çok sıkıcısın..
+ Neden?
Sex muhabbeti konuşmak varken seninle ilgili
gelecek kurduğum için mi ?
Zina yapmak varken
sana dokunmadığım için mi ?
Oranı buranı yerim demek yerine
seni seviyorum dediğim için mi ?
Gel birlikte uyuyalım demek yerine ,
üzerini iyi ört üşüme dediğim için mi?
Dudakların dururken
Alnından öpmek istediğim için mi ?
- Ben.......
+ Haklısın çok sıkıcıyım..!!




Derdim Yüreğimde

Eller Nerden Bilecek..




Bana Mutluluğu Anlatmaya Kalkma

iyi biliyorsan Gel Yaşat..




Hali Vakti Bir Yalnızlık Benimkisi

Keder Elden , Yaş Gözden geçinip gidiyoruz..




İçinde Oruspuluk Olan Birinin

Sadece Pozisyonunu Değiştire Bilirsin
Hayatını Değil..




Ölümlü Birinden

Ölümsüz Aşk Bekleme..




Sikerim Böyle Kalbin Ritmini

Benim için Atmadıktan Sonra..




Tam Kapıdan çıkarken Annem Bağırdı

Yüreğini ört oğlum
insanlar Soğuk üşürsün..




Ne Kadar çok Seversen Sev

Belli Etmeyeceksin
çünkü Sevdiğin Kişi
Sevdiğin Kadar üzecektir seni..




Şu Hayatta Gülmemi isteyen

1 Kişi Oldu Fotoğrafçıydı
O da Parasını istedi..




Muhtemelen O Gerizekalı

Çay içmesini Bilmiyor Usta
içseydi Bilirdi.
Bekleyen Herşeyin Soğuduğunu..




Bir Elveda Uzun Sürüyorsa Eğer

Mutlaka Bir Taraf Razı Değildir..




Şimdiki aşklar çok çıkarcı olmuş

Altını çıkar , üstünü çıkar..




Hayatınızdan Çıkanlara Sakın Üzülmeyin

Çürük Olan Meyve Ağaçtan Düşer..




Ben Deliyken Sevmedim

Severken Delirdim..




Bundan Sonra Seni Seviyorum Diyenlere

Tek Bir Sözüm Olacak
Kaç Günlüğüne..




Lan Felek Kahpemisin Değilmisin Bilmem Ama

Bizden Yana Olmadığın Kesin..



Gençliğime Kafa Tutar Olmuş Güzelliğin..




Şayet Ben Kazanmamışsam

O Oyun Bitmemiş Demektir..




Herkes Hayatını Anlatıyor

Ben ise Yaşadıklarımı..




Mutluluk Tasarlanmaz

Varsa Yaşarsın
Yoksa Bakarsın..




Bana Yakışmadığı için

Yapmadığım Bütün şeyleri
Bana Yaptılar..




Hint Kumaşı Olsan da Fark Etmez

Yüreğime Dokunamadıktan Sonra
Cam Bezinden Farkın Yok..




Mükemmel Olmanın Değil

Faydalı Olmanın Peşindeyim Ben..




Beni Benimle Yaşayanlar Bilir

Gerisi Sadece Bir Söylentiden ibarettir..




Bir Bayana Kıyafetinden çok

Hanımefendilik Yakışır
Bir Erkeğe Elinin Sertliğinden çok
Gönlünün Mertliği Yakışır..




Kendini Bilmek Önemlidir

Ama Haddini Bilmek
Kendini Bilmekten çok daha önemlidir..




Ben Beklemeyi çok Seviyorum

Mevzu Gemi Tren Değil..




Bazen Kader

insanı öyle bir çizgiye getirir ki
Sadece şunu söylersin
Nerdennn Nereyeeee..




Bağlanmaktan çok Korkuyorum Dedi

Tasmasını çıkardım Gitti..




Ölümlü Olan şu Dünyada

Unutulmayacak Hiç Kimse Yoktur
O Yüzden Yüreğiniz Varsa Sevin
Yoksa Kimse Kimsenin
Yüreğini Meşgul Etmesin..




Sen önce bir Kendine Gel de

Bana da O zaman Beklerim..




Gösterdiğiniz ilginin Karşılığını Alamıyorsanız

Boşverin
Öküz Ottan
Karga Boktan Anlar Ancak..




Eski Sevgilinizden Gelen

Nasılsın Mesajıyla Sakın Umutlanmayın
Her Katil Merak Eder Vurduğu Kişinin
Ölüp Ölmediğini..




İnancım Gereği Domuz Eti Yemem Diyenler

iş Kul Hakkı Olunca
Dibini Sıyırıyorlar Nasıl işse..




Gülüşlerimi Yakalamaya çalış

Öfkem Sana çok Ağır Gelir..




Toprağın Altında Düz Yatmak için

Toprak üstünde Dik Yaşamak Gerekir..




Hurdaları Satın Almak Bahanem

Bu Şehri Sokak Sokak
Seni Bulmak için Geziyorum..




Gardiyanın Götürdüğü Geri Geliyor da

İmamın Götürdüğü Maalesef Gelmiyor..




Bazen Derler ya

Aynı şehirde Olsak Bile Yeter
Üst Katta Olsan Ne Olur
Seni Göremedikten Sonra..




Makyajada Ehliyet Versinler

Sürmesini Bilmeyen Sürmesin Kardeşim..




Derdime Dermanım Ol Dedim

Sevgisine Harman Eyledi..




Sevdiği Kız için Bütün Kızlardan

Vaz Geçen Erkek Aptal Değildir
Adamın Dibidir Dibi..




Bir Kadının Sözü

Erkeğin Yumruğundan Daha Serttir
Biri Dişlerini Döker
Diğeri Düşlerini..




Kaşara Alışan insana

Köy Peyniri Ağır Gelir..




Bir Köpeğe Mama Verirsen

Elini Yalar
Bir insana iyilik yaparsan
Kolunu Kapar..




Edep Başka Bir şey Dostum

Okumakla Öğrenilmiyor ki..




Gidecek Yerin Kalmadığında

çok zoruna gider Hayat..




İçimi bir bilseniz

Bu Yaşıyor Demezsiniz..




Değer Verdiklerim Yüzüme O Kapıyı Kapatırsa

O Kapı Açılmasın Diye
Üzerine Beton Dökmesini de Bilirim..




Allah’ım Bana Bir Veriyorsan

insanlara Üç ver
Yeter ki Benimkilerde Gözü Olmasın..




Psikopat Sert Sözler , Sert Sözler Serseri

Delikanlı Sert Sözler , Sert Sözler Ağır
Kategorisi Yer Almaktadır Sayfamızda..




Tesbih Elden Ele

Silah Belden Bele Dolaşmaz..




Kullandığım Maddeler Kadar Mutlu Et Beni

Bir Ömür Boyu Bağımlın Olmazsam Şerefsizim..




Evet Sandalye Değiliz Ama

çok Göt Gördük..




Madem ki Mutluluk Bize Haram

Can Yakmaya Devam O zaman..




Hem Dumanlı Hem Haplıyım

Hayat Buysa Eğer
Bende Haklıyım..




Gamzeleriyle Hava Atanı

Bitkin ve Kırmızı Gözlerimle
Triplere Sokarım..




Şu Konuda Anlaşalım

Ben Senin istediğin Zaman Konuştuğun
istediğin zaman siktir çektiğin biri olmam
Bu Konuda Anlaşalım önce..




Tadını Çıkaramadığın Kızın

Adını Çıkarmayacaksın..




Ateş Olmak Yetmiyor

Işık Saçmak için
önce yanman Gerekiyor..




Kuru Sıkıya Benziyorsun

Ses çok icraat Yok..




Biz Eceliyle Gidenlerin Yasını Tutarız

Siktir Olup Gidenlerin Değil..




Ne Affede Biliyoruz

Nede Vaz Geçe Biliyoruz
Ortada Kaldık be Abii..




Gitmek istiyormuş Git

Kaldığın Hata
Dur Dersem Lanet Olsun Bana
çok ağır olacak Biliyorum ama
Kıblem Olsan Dönmem Sana..




Kaybeden Ben Olmam

Kaybeden Benden Olur..




Er Ya da Geç Anlarsın Etrafında Dönen şeyin

Dünya Değil de Yavşaklar Olduğunu..




Sen şairsin elinde ki Taş ne

Şair Aşka Boyun Eğer
Zulme Değil..




Yanlış Kişilere Aşık Olmak

Hayatın En Büyük Götlüğüdür..




Beni Tanımıyorsan Ahkam Kesme

Arkana Gölge
içine Korku
Mezarına Konu Olurum..




Uzaklardan Birini Ona Benzetip

Yüreğin Ağzına Geldi mi Hiç..




Hayatmı Orijinal Değil

Hayatımız mı Çin Malı Anlam Veremedim..





Sırtından Vurana Kızmayacaksın

Ona Güvenip Arkanı Dönen Sensin..

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski