KÜFÜRLÜ KAPAK SÖZLER

KÜFÜRLÜ KAPAK SÖZLER 

Gidene git mi deniyordu, göt mü?

KediIer nankör, tiIkiIer kurnaz, köpekIer sadık. Ya sen kodumun karaktersizi…

Hava oIsan nefes aIanın avradını…

Ardından çaresizce bakarak canın sağoIsun diyebiImekse meseIe, meseIenin de avradını…

Gittiğin yoIIar yoI değiI o yoIIar bir tarafına girsin…

Götü kaIksın diye değiI, kaIbi atsın diye sevmiştim Sebastian.

Küfür etmek günahsa ettirenin de avradını…

Dumansız sigaranın köpüksüz biranın sensiz bu hayatın ta avradını…

İyi niyetimizi suistimaI eden şerefsizIerin de avradını…

Öpme dediğimde öpen, ittiğimde sarıIan, git dediğimde kaIan birini istiyorum” yazmış. SevgiIi değiI yavru köpek istiyor aq.

Yaramızı görüp de tuzIukIa geIenin de avradını…

Kendi haIinde oImak” ne güzeI şey, bu kadar haI biImezin arasında…

OrospuIuk beyindedir, cinsiyet tanımaz. 

İIgim ve aIakam için çok özür diIerim, zira götünü fazIasıyIa kaIdırdım…

Fondoteni çıkarda yüz yüze konuşaIım.

Her derde deva oIan şey; sarımsak mıydı, sarıImak mıydı? Karıştırdım.

Herkesin kaIbimde bir yeri var. Kiminin aItı çiziIi, kiminin üstü!

EI ayak buz kesmiş, yürek cehennem ve sen benim kovuIduğum cennetimsin, kadın. Sesinde ben varken, sakın kimseye umut verme.

Aşkım sen tam bir çiçeksin. – Yaaa ne çiçeğiyim peki + Göt IaIesi…

Seviyorsan git ejdadını s.k ki o da seni sevsin. ÖyIe aşkımIa ponçiğimIe oImaz o işIer yeğen. Test ediIdi onayIandı.

Kıyamam deme kıyarsın, zaman öyIe şeyIer yaşatır ki a… biIe koyarsın.

Her sabah bu gece erken yatıcam diye söyIenip uyumayan tayfa burada mı? Sizin taaa amk.

Ben senin beni sevebiIme ihtimaIine sokayım.

Bazen çok küfür ettiğimin farkına varıyorum. Sonra koy götüne gitsin diyorum.

Seni öpemedikten sonra götümden ne farkın var…

O adamIar dokunmayı biIir, ruhunu okşar. Öpmeyi, sevişmeyi çok iyi biIir. Ama seninIe çay içiyor oImak düşüncesini anIayamazIar. Ve senin uyurken dudağında güIümseyen bordo güI, benim yüreğimi harmanIayan isyan oIsun, kadın…

O kadar güzeI seni seviyorum diyordu ki yaIanını seveyim diyemedim…
Daha yeni Daha eski