Canan Tan sözleri ve alıntıları

Canan Tan  sözleri ve alıntıları

Sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin

En acısı da ne biliyor musun?
"Aslında sana hiç sahip olamadığımı, seni
kaybettiğimde anlamış olmam."

“Seni tanıyamıyorum artık derken ne kadar da haklıydın. Ben de seni sevdikten sonra kendime hiç rastlamadım.”

Birinde kül olduysan, bir başkasını ısıtamazsın.

Mesela sen şimdi gelip bana “Seni seviyorum” desen,
üşenmeden bir yaşıma daha girerim…

Sahi, küs mü gittin bana babacığım? Yok de bana. Lütfen... Daha bir gün önce konuşmadık mı seninle?

Âşık olma yeteneğimi çoktan yitirmiştim ben. Yorgun ve yaralı yüreğim, yeni bir fırtınayı yaşayacak güçten yoksundu.

Namaz bitince, "Merhumu nasıl bilirdiniz?" diye soruyor imam. Değişmez yanıt: "iyi bilirdik! "
"İyiydi babam, iyiydi!" diye haykırmak geliyor içimden. İyiydi ama iyi yanlarını göstermeyi beceremedi...

Sizin hiç babanız öldü mü?
Benim bir kere öldü kör oldum
Yıkadılar aldılar götürdüler
Babamdan ummazdım bunu kör oldum.

Gazetenin ilk sayfasında boydan boya 17 Eylül 1961 günü idam edilen Adnan Menderes'in darağacındaki fotoğrafı vardı. Özellikle gösteriyordun bana, "Şu rezalete bak!" diyerek. Başbakanını asan bir millettik ve bundan utanç duymalıydık.

"Her şey yolundayken temiz kalmak kolay; önemli olan, olumsuzluklar karşısında da güçlü durabilmek."

" Sevmek, özgür bırakmaktır."

Sevdiğini özgür bırak, döner gelirse senindir ­; dönmezse, zaten hiçbir zaman senin olmamıştır

" Hiç şiir yazmıyormusun sen artık?
Acı acı güldü.
" Yazdığım en güzel şiir sendin"dedi.

Kim bilir belki bu kadar sevmezdik birbirimizi
uzaktan seyretmeseydik ruhunu birbirimizin.
Kim bilir felek ayırmasaydı bizi birbirimizden
belki bu kadar yakın olamazdık birbirimize.



Canan Tan sözleri ve alıntıları facebook, twitter, pinterest yada instagram gibi popüler sosyal paylaşım sitelerinde paylaşarak ruh halinizi ve düşüncelerinizi etkili bir şekilde yansıtabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski