Cemal Süreya sözleri ve alıntıları

Cemal Süreya  sözleri ve alıntıları

''...Peki ya sizin hiç fotoğrafını açıp yüzünün en ince ayrıntısı kadar, incelediğiniz biri oldu mu...?''

"...Zaman sen olmayınca geçmiyor,
Sen olunca da yetmiyor..."

"Uçmak için kuş olmak gerekmiyor,
küçük sevinçler olsun yeter."

Kim demiş aşk uğruna ölmek zor?
Uğruna ölünecek aşk bulmak zor...

''... Ben sana kızsam, kendime küserim...''

"Kimse benimle oynamıyor diye ağlayan çocuk! Sen büyü hele, bak ne oyunlar oynayacaklar seninle."

Dökmeye niyetim yok içimi. Zor sığdırdım zaten...

Kötülüklerin büsbütün egemen olduğu
Namussuz bir çağ bu biliyorsun

Sahi sarkıntılığa girer mi acaba; ayrılırken gözlerimin sana sulanması...

Ve insan,
En çok kimde kaldıysa,
En çok O'ralı oluyor…

"Rastgele yürürken aklına geleyim sızlasın için."

En uzun süren sevdalar; ‘Yarım kalanlardır’!

CemalSen yüzüne sürgün olduğum kadın


Eylül’dü"...En çok sesini aradım.
Gözlerinse asılı bıraktığın yerdeydiler hâlâ.
Gözlerini sildi zaman..
Dedim ya… Eylül’dü.
Savruluşu bundandı kimsesizliğimizin."

Cemal Süreya sözleri ve alıntıları facebook, twitter, pinterest yada instagram gibi popüler sosyal paylaşım sitelerinde paylaşarak ruh halinizi ve düşüncelerinizi etkili bir şekilde yansıtabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski