Simyacı Paulo Coelho sözleri ve alıntıları

Simyacı Paulo Coelho sözleri ve alıntıları
Simyacı Paulo Coelho sözleri ve alıntıları

Çünkü efendim, herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır.

"Arkanda bıraktığın şeyleri düşünme,"

Delikanlı ülkesinde söylenen eski bir atasözünü anımsadı: " En karanlık an, şafak sökmeden önceki andır. "

Kız için bütün günler birbirinin aynıydı ve bütün günler birbirine benzediği zaman da insanlar, güneş gökyüzünde hareket ettikçe, hayatlarında karşılarına çıkan iyi şeylerin farkına varamaz olurlar.

'' Bir şeyi gerçekten istersen ,''demişti yaşlı adam ona, ''onu gerçekleştirmeni sağlamak için bütün evren işbirliği yapar. ''

"Hayat yaşadığın andan ibarettir"

"Sen öleceksin" diye yanıtladı Simyacı. "Ben rüzgara dönüşmeyi biliyorum."

Kötülük insanın ağzına girende değil, oradan çıkandadır.

"Peygamberimiz bize Kuran'ı verdi ve ömür boyu yalnızca beş kurala uymamızı zorunlu kıldı. En önemli şart şudur: Bir tek Allah vardır. Öteki şartlara gelince: Günde beş vakit namaz kılmak, ramazanda oruç tutmak ve yoksullara zekat vermek"

Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir... Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsen, mutlu bir insan olursun...



Simyacı sözleri ve alıntıları facebook, twitter, pinterest yada instagram gibi popüler sosyal paylaşım sitelerinde paylaşarak ruh halinizi ve düşüncelerinizi etkili bir şekilde yansıtabilirsiniz.

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski