Damar Sözler

Sayfa İçeriği: Damar Sözler Kısa, Damar Sözler Sevgiliye, Damar Sözler Uzun, Damar Sözler Facebook, Damar Sözler Anlamlı, Damar Sözler Jilet, Damar Sözler

Güzel sözlerin yer aldığı bu sayfada da sizler için en damar sözleri hazırlayalım dedik. Bu sayfada en damar sözleri bulacaksınız ve arkadaşlarınızla facebook ya da twitterdan mutlaka paylaşacaksınız.

EN ANLAMLI DAMAR SÖZLER

Manşet: Sevmek bazen vazgeçmektir. Kimine göre gidenden, kimine göre kendinden.
Tek ihtiyacım birazcık sen.

Her sabah uyanıp ilk seni seviyorum.

Mevzu derin, sana aşığım.

Bu kentin en tenha yeri kalbimdir şimdi.

Aklıma yuva yapıyor gülüşlerin.

Kahrolsun yan yana olmadığımız her yer.

Sen benim en güzel hislerimsin.

Özlemek denmez buna bunun adı yangın.

Oksijeni bilmem ama kokun şart.

Gönül almayı bilmeyene ömür emanet edilmez…

Sen kokuyor yokluğunda içtiğim sigaralar.

Misafirin çocuğu gibiydin. Geldin, dağıttın ve gittin.

Beni yokluğunla savaştırma. Kaybederim.

Seni içimde yaşatmak için neleri öldürdüm bir bilsen.

Gönül yorgun düştüğünde, yürek dilsiz kalır.

Kötü günde katkısı olmayanın iyi günde hissesi yoktur.

Zor günler, dostu düşmanı ayıklamak için var.

Sonra geldin güldün papatya tarlası oldu çorak topraklar.

Mevla’m görelim neyler. Neylerse güzel eyler.

Görmeden seni isteyen gönlüm, görünce nasıl dayansın.

Çok pahalısın be mutluluk. O kadar param yok.

Beni kaybetmeyi başaranı asla kazanmak için uğraşmam.

İncit beni gerçek ile. Ama asla rahatlatma yalan ile.

Gece uyuyamayan insanların gündüze sığmayan acıları vardır.

Boğazımda kalan mutluluğu, sırtıma vura vura çıkardılar.

“Yalnızlık” yazarsın da düzelten olmaz. İşte o zaman yalnızsındır.

İkimizi bir kefene saralar, bir kabirde sır olalım sevdiğim.

Ve şükür. Tefekküre duran derviş gibi narin… Sızı ince, yara derin.

Yeri gelir sevdiğin kişinin yaşadığını bile bilmek sana yeterlidir.

Gidene üzülme, sevse gitmezdi. Gelene sevinme, o da başkasından geldi.

Canımın içi, sen hangi şiirden kaçıp geldin yüreğimin orta yerine?

“Sus” be yüreğim, bende biliyorum özlediğimi! “sus” ki bilmesin özlediğimi!

Samimiyetin belirtisi gözler, dürüstlüğün ifadesi tutulan sözlerdir!

Gözlerin çocukluğuna inmek gibiydi. Belki de o yüzden inandım her masalına.

Düştüğünde yanında olan değil, kalkman için el uzatandır. Unutma.

Sevdanı bulutların üzerine yazmışsın. Yağmur olarak dökülüyor gözlerimden.

Ne kazandığını bilmiyorum ama umarım beni kaybettiğine değmiştir.

Ağaçtan meyve bekliyorsan dalını, insandan sevgi bekliyorsan güvenini kırma.

Seni seviyorum diyen sözlere değil, senin için ağlayan gözlere inanın.

Ruh; her zaman kendini nasıl iyileştireceğini bilir. Esas zorluk zihni susturmaktır.

Biz gönlümüzde ne gemiler batırdık. Kıçı kırık bir sandalın lafı mı olur!

Elimdeki resmin yerine kendin olsaydın. Olsaydın da benim yine derdim olsaydın.

Size sıradan biriymiş gibi davranan hiç kimseyi sevmeyin. Oscar Wilde

Ekmeğime hoşçakal sürdün ya sen, ben şimdi ‘aşk’ karınla; sana, ne şiirler yazarım.

Giderken Allah’a emanet ol dedi! Güldüm, zaten başka kimim var ki?

Tanıdığımıza pişman olduklarımız çoğaldıkça, yeni tanışacaklarımızdan korkar olduk!

Öyle sessizce öldüm ki defalarca, hiç bir zaman anlaşılmadı yokluğum.

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski